۱۳۸۵/۰۹/۰۴

عذر بعد از گناه

شرح ابتدا
شرمنده ایم از اینکه این هفته به روز رسانی نشد این خانه

شرح وسط

این هفته به حالی عجیب بودم که بماند.شاید برای همین بود که از ابتدای هفته که باید اینجا را به روز رسانی می کردم از نوبت وظیفه خود جا خالی دادم و دوستان نیز هم.هرچند شاید آنهای نیز حالی داشتند که برایشان عجیب بود.به هر حال همه در رفتیم و هفته که تمام شد و حتی مهمان هفته هم نداشتیم فهمیدیم که باید چاره ای بیندیشم برای این حال های عجیبی که گاه می آید و با امدنش انگار انجام هر کاری سخت می شود و غیر ممکن.
به همین دلیل شما عذر بچه های سر به هوای پنج شنبه را بپذیرید هر چند که کسی ضمانت ما را نمی کند که تکرار نکنیم حتی خود ما.

شرح انتها

دوستانی که به اینجا لطف دارند و سر می زنند حتما می دانند که هر هفته یکی از دوستان غیر از سه عضو اصلی مطلبی برای پست در اینجا می نویسد و بچه های پنج شنبه و دیگر دوستان را به خواندن گوشه ای از درونیات قابل گفتن خود مهمان می کند.اما برای ما پیدا کردن مهمان هر هفته کمی مشکل است .بنابر این اگر ما را قابل دانستید و مطلبی مناسب برای طرح داشتید آن را به آدرس ما ایمیل کنید تا به نام خودتان و به نوبت دراینجا استفاده شود.
آدرس ما:
5shanbeha@gmail.com

۵ نظر:

ناشناس گفت...

بابا همین سر به هوایی هاست که آدم ها رو آدم می کنه....مگر وجه اشتراک ما نسل عجیب چیزی غیر از این سر به هوایی ها و حال های غریبه...؟!خوش باشید!ا

ناشناس گفت...

هرچند از مهمان بازی به شیوه ی مرسوم بیزارم اما این پیشنهاد شما کمی وسوسه کننده اما اگر مهمان سر به هواتر از میزبان؟بازهم میهمان می پذیرید؟

ناشناس گفت...

رضا جان آپ نکردی نکردی حالام همین؟

ناشناس گفت...

سلام دوست من. من تضمین میکنم که باز هم مکررا تکرار شود!!!

ناشناس گفت...

بگذارید همین 3 نفر باشه . کمی اوقات رو متراکم کنید حتما میرسید که بنویسید . اونم فقط پنجشنبه هاست . عجله نکنین . گمون کنم یکی از هفته نامه های خوب نت بشید . اگر چه میدونم الانم هستید . موفق و شاد و مشتی باشید .